Sunday, October 16, 2016

Forex Doeltreffende Mark

Doeltreffende mark Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou keuse maak, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedbacknasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data youve gekom om te verwag van us. The doeltreffende markhipotese (EMH) en Forex wat is die doeltreffende markhipotese die doeltreffende markhipotese (EMH) bepaal dat die finansiële markte is informationally doeltreffende, wat beteken dat beleggers en handelaars sal nie in staat wees om konsekwent maak groter as die gemiddelde mark opbrengste. Om dit eenvoudig te stel, die EMH bepaal dat dit nie moontlik is om die mark te klop oor die lang termyn. Ondersteuners van die teorie hou dat diegene wat nie in werklikheid maak meer as die gemiddelde opbrengs doen dit omdat hulle toegang tot binne-inligting het of alternatiewelik het net geniet 'n lang gelukkige streep. Die moderne vorm van die doeltreffende markhipotese ontwikkel Professor Eugene Fama van die Universiteit van Chicago in die middel 19608217s en is algemeen aanvaar in akademie tot die 19908217s wanneer werk in gedrags - finansies begin om die hipotese in die gedrang bring. Ten spyte van hierdie baie akademici en 'n paar in finansies te hou die doeltreffende markhipotese om waar te wees, tot vandag toe. Diegene wat die EMH tipies ondersteun uitleg hul eise in een van drie hoofleiding vorms, met elke vorm van die eis met effens verskillende implikasies. Swak Form Doeltreffendheid: In hierdie formulering van die EMH, kan toekomstige markpryse nie voorspel deur eenvoudig te ontleed verlede prys prestasie. Dit is dus onmoontlik om die mark te klop in die lang termyn deur die gebruik van belegging of handel strategieë wat staatmaak op historiese data. Terwyl die gebruik van tegniese ontleding kan nie toelaat dat handelaars om die mark te klop in die lang termyn, kan 'n paar vorme van fundamentele ontleding te maak vir deelnemers aan die mark aan die mark te klop. Hierdie vorm van die hipotese, hou dat toekomstige prysbewegings word bepaal deur inligting wat nie in die verlede en die huidige markpryse, hoofsaaklik beslissing uit die gebruik van tegniese ontleding. Semi Sterk Form Doeltreffendheid: Hierdie formulering van die EMH, gaan nogal 'n bietjie verder as it8217s Swak Form neef. Hou dat markpryse vinnig aan te pas by 'n nuwe en in die openbaar beskikbare inligting, die reëls uit beide tegniese en fundamentele analise. Slegs diegene met toegang tot binne-inligting sal in staat wees om die mark te klop op die lange duur. Sterk Form Doeltreffendheid: Diegene wat in die sterkste vorm van die EMH glo glo dat die huidige markpryse weerspieël alle openbare en private inligting wat beteken dat niemand die mark kan klop, selfs diegene met insider inligting. Dit lyk dalk dat hierdie weergawe van die doeltreffende markhipotese kan maklik weerlê, want daar is 'n groot aantal van geld bestuurders wat in staat was om die mark vanjaar geklop ná jaar gewees het. Diegene wat hierdie harde lyn weergawe van die EMH ondersteun, dikwels reageer deur daarop te wys dat met die groot aantal mense wat aktief die finansiële markte sal jy verwag dat 'n paar te gelukkig en maak indrukwekkende opbrengste jaar na jaar verhandel. Kritiek van die EMH en Gedragswetenskappe finansies Beleggers en toenemend diegene in die akademie het baie krities teenoor die doeltreffende markhipotese is, bevraagteken die hipotese op beide teoretiese en empiriese gronde. Gedragswetenskappe ekonome het verwys na talle mark ondoeltreffendheid, wat dikwels kan toegeskryf word aan sekere kognitiewe vooroordele en voorspelbare foute in menslike gedrag. Die opkoms van algoritmiese handel en kwantitatiewe finansies hasn8217t noodwendig die finansiële markte te raak van sulke kognitiewe vooroordele, met die finansiële krisis van 2008 wys hoe kognitiewe vooroordele daar weg kan werk in ingewikkelde kwantitatiewe modelle. Om die waarheid te het 'n paar so ver gegaan om te beweer dat die EMH was deels verantwoordelik vir die 2007-2012 finansiële krisis, met die hipotese veroorsaak finansiële en politieke leiers om 'n 8220chronic onderskatting van die gevare van bate borrels breaking8221 het. Baie van die werk van gedrags - ekonome dui daarop dat ons 'n goeie rede om beide die sterk - en semi-Strong weergawes van die doeltreffende markhipotese verwerp. Is die forex mark 'n voorbeeld van 'n doeltreffende mark Die meerderheid van die ondersoek na die doeltreffende markhipotese het gefokus op aandelemarkte, maar daar is 'n aantal navorsers wat gekyk het na die vraag of die Forex markte is informationally doeltreffende was. 'N studie gepubliseer in 2008 deur J. Nyugen van die Universiteit van Wollongong kyk na 19 jaar van data wat gevind is dat dit moontlik is om handel reëls wat aansienlike opbrengste wat aandui dat die FX markte ondoeltreffende mag wees kan lewer te skep. Alhoewel die studie het op sê dat die handel reëls enigste beduidende opbrengste gelewer tydens die eerste periode van vyf jaar, wat daarop dui dat óf die FX markte meer doeltreffend geword tydens die tydperk of bloot die handel reëls geskep deur die studies skrywers gebreek het. Nog 'n 2008 studie het bevind dat dit moontlik was om bewegings in die prys met behulp van slegs statistiese data te voorspel, maar dit wouldn8217t winsgewend gewees het om die markte met behulp van die studies voorspellende model het verhandel. Hierdie studies dui daarop dat die FX mark is ietwat doeltreffende maar hulle het seker don8217t demonstreer dat dit onmoontlik is om konsekwent te draai 'n wins handel Spot FX. Die doeltreffende markhipotese (EMH) was uiters gewild onder diegene in die akademie in die laat 20ste eeu, maar baie van diegene wat aktief is in finansies is nooit oortuig deur die EMH. Gedurende die 908217s, die hipotese begin geloofwaardigheid verloor met baie gedragsprobleme ekonome begin om ernstig ondermyn die hipotese. Wanneer dit kom by die vraag of die Spot FX markte doeltreffend soos gedefinieer deur een van die vorme van die EMH, daar is eenvoudig nie genoeg navorsing om enige soort van afdoende verklaring af te lê. Die data toon dat dit moontlik is om reëls en handel strategieë wat toelaat dat een om markbewegings te voorspel met 'n beduidende mate van akkuraatheid te skep. Die strategieë in hierdie studies het gesukkel met betrekking tot winsgewendheid, maar dit kan slegs dui op die FX markte vertoon sommige swak vorm doeltreffendheid onder sekere omstandighede. Laat 'n antwoord Kanselleer replyIn finansies, die doeltreffende markhipotese (EMH) beweer dat aandeelpryse word bepaal deur 'n verdiskontering proses so dat hulle gelyk aan die verdiskonteerde waarde (huidige waarde) van die verwagte toekomstige kontantvloei. Dit verklaar verder dat aandeelpryse reeds alle bekende inligting bevat en is dus akkuraat, en dat die toekomstige vloei van nuus (wat sal bepaal toekomstige aandeelpryse) is lukraak en onkenbare (in die hede). Die EMH is die sentrale deel van Doeltreffende Markte Teorie (EMT). Albei is gebaseer deels op idees van rasionele verwagtinge. Die doeltreffende markhipotese impliseer dat dit nie oor die algemeen moontlik om bogemiddelde opbrengste in die aandelemark met handel (insluitend marktydsberekening) maak, behalwe deur geluk of die verkryging van en handel oor binne-inligting. Daar is drie algemene vorme waarin die doeltreffende markte hipotese algemeen gestel - swak vorm doeltreffendheid, semi-sterk vorm doeltreffendheid en 'n sterk vorm doeltreffendheid, wat elkeen het verskillende implikasies vir hoe markte werk. Swak-vorm doeltreffendheid Geen oortollige opbrengste kan verdien deur die gebruik van beleggingstrategieë gebaseer op historiese aandeelpryse of ander finansiële inligting. Swak-vorm doeltreffendheid impliseer dat tegniese ontleding nie in staat sal wees om oortollige opbrengste lewer. Om te toets vir swak-vorm doeltreffendheid is dit voldoende om statistiese ondersoeke op tydreeksdata van pryse gebruik. In 'n swak-vorm doeltreffende mark huidige aandeelpryse is die beste, onbevooroordeelde, skatting van die waarde van die sekuriteit. Die enigste faktor wat hierdie pryse beïnvloed is die bekendstelling van voorheen onbekende nuus. Nuus word algemeen aanvaar dat lukraak plaasvind nie, dit aandeelprys veranderinge moet ook dus willekeurig wees. Semi-sterk vorm doeltreffendheid Aandeelpryse pas onmiddellik en op 'n onbevooroordeelde mode om publiek sigbaar nuwe inligting, sodat geen oortollige opbrengste kan verdien deur handel oor daardie inligting. Semi-sterk-vorm doeltreffendheid impliseer dat Fundamentele ontleding nie in staat sal wees om oortollige opbrengste lewer. Om te toets vir semi-sterk-vorm doeltreffendheid, moet die veranderinge aan voorheen onbekende nuus van 'n redelike grootte wees en moet onmiddellik wees. Om te toets vir hierdie, moet in ooreenstemming wees positiewe of negatiewe aanpassing na die aanvanklike verandering word gesoek. As daar enige sodanige aanpassings sou dit dui daarop dat beleggers die inligting in 'n bevooroordeelde mode en dus in 'n ondoeltreffende manier uitgelê het. Sterk-vorm doeltreffendheid Aandeelpryse weerspieël al die inligting en niemand kan meer as opbrengs te verdien. Om te toets vir 'n sterk vorm doeltreffendheid, 'n mark nodig het om te bestaan ​​waar beleggers nie konsekwent oortollige opbrengste kan verdien oor 'n lang tydperk van die tyd. Wanneer die onderwerp van binnehandel is ingestel, waar 'n belegger ambagte op inligting wat nog nie publiek sigbaar, die idee van 'n sterk-vorm doeltreffende mark lyk onmoontlik. Studies oor die Amerikaanse aandelemark het getoon dat mense handel oor binne-inligting. Daar is ook bevind egter dat ander die aktiwiteit van diegene met binne-inligting gemonitor en op sy beurt, gevolg, met die effek van die vermindering van enige winste wat gemaak kan word. Hoewel baie fondsbestuurders konsekwent die mark geslaan, beteken dit nie noodwendig ongeldig sterk-vorm doeltreffendheid. Ons moet uitvind hoeveel bestuurders in werklikheid nie klop die mark, hoeveel wedstryd nie, en hoeveel onderpresteer het. Die resultate impliseer dat prestasie relatief tot die mark min of meer normaal versprei is, sodat 'n sekere persentasie van bestuurders verwag kan word om die mark te klop. Gegewe dat daar tien duisend van fondsbestuurders wêreldwyd, dan 'n paar dosyn uitblinkers is perfek in ooreenstemming met statistiese verwagtinge. Argumente oor die geldigheid van die hipotese Baie waarnemers betwis die aanname dat deelnemers aan die mark is rasionele, of dat die markte op te tree konsekwent met die doeltreffende markhipotese, veral in sy sterker vorms. Baie ekonome, wiskundiges en mark praktisyns kan nie glo dat mensgemaakte markte sterk-vorm doeltreffend wanneer daar prima facie redes vir ondoeltreffendheid insluitend die stadige verspreiding van inligting, die relatief groot krag van 'n paar deelnemers aan die mark (bv finansiële instellings), en die bestaan ​​van skynbaar gesofistikeerde professionele beleggers. Die doeltreffende markhipotese is in die laat 1960's en die heersende siening voor daardie tyd was dat markte was ondoeltreffend. Ondoeltreffendheid is algemeen geglo dat bv bestaan in die Verenigde State en die Verenigde Koninkryk aandelemarkte. Maar vroeër werk deur Kendall (1953) het voorgestel dat veranderinge in die Verenigde Koninkryk aandelemark pryse was ewekansige. Later werk deur Brealey en Dryden, en ook deur Cunningham het bevind dat daar geen beduidende dependences in prysveranderings wat daarop dui dat die Britse aandelemark was swak-vorm doeltreffend te maak. In aansluiting by hierdie bewyse dat die Britse aandelemark is swak vorm doeltreffend, ander studies van kapitaalmarkte het daarop vir hulle gevoel dat semi sterk-vorm doeltreffend te maak. Studies deur Firth (1976, 1979 en 1980) in die Verenigde Koninkryk het die aandeelpryse bestaande ná 'n oorname-aankondiging met die bod aanbod in vergelyking. Firth het bevind dat die aandeelpryse was volledig en onmiddellik aangepas om hul korrekte vlakke, dus die slotsom gekom dat die Britse aandelemark was semi sterk-vorm doeltreffend te maak. Dit mag wees dat professionele en ander deelnemers aan die mark wat betroubare handel reëls of stratagems ontdek sien geen rede om dit te openbaar om akademiese navorsers die akademici in elk geval geneig om intellektueel word onherroeplik aan die doeltreffende markte teorie. Dit kan wees dat daar 'n inligtingsessie gaping tussen die akademici wat die markte te bestudeer en die professionele mense wat in hulle werk. Binne die finansiële markte is daar kennis van funksies van die markte wat Bv benut kan word seisoenale neigings en uiteenlopende opbrengste bates met verskeie eienskappe. Bv faktorontleding en studies van opbrengste op verskillende tipes beleggingstrategieë dui daarop dat sommige soorte aandele konsekwent te klop die mark (bv in die Verenigde Koninkryk, die VSA en Japan). 'N Alternatiewe teorie: gedrag Finansies Teenstanders van die EMH soms noem voorbeelde van markbewegings wat onverklaarbaar lyk in terme van konvensionele teorieë van voorraad prysbepaling, byvoorbeeld die ineenstorting van Oktober 1987 waar die meeste aandelebeurse neergestort op dieselfde tyd. Dit is feitlik onmoontlik om te verduidelik die omvang van die mark val deur die hand van 'n nuusgebeurtenis op daardie tydstip. Die korrekte verduideliking blyk te lê óf in die meganika van die uitruil (bv geen veiligheidsnette om te staak trading geïnisieer deur program verkopers) of die eienaardighede en gedrag van die menslike natuur. Dit is seker waar dat gedragsielkunde benaderings tot handelsvoorraad mark is een van die mees belowende dat daar (en 'n paar beleggingstrategieë poog om presies sulke ondoeltreffendheid te ontgin). 'N groeiende gebied van navorsing genoem Behavioral finansies studies hoe kognitiewe of emosionele vooroordele, wat individuele of kollektiewe is, skep onreëlmatighede in markpryse en opgawes en ander afwykings van die EMH. MARKET doeltreffendheid - DEFINISIE EN TOETSE Wat is 'n doeltreffende mark Doeltreffende mark is een waar die mark prys is 'n onbevooroordeelde raming van die werklike waarde van die belegging. Implisiet in hierdie afleiding is verskeie belangrike konsepte - (a) Market doeltreffendheid nie vereis dat die markprys gelyk aan werklike waarde by elke punt in die tyd wees. Al wat dit vereis is dat foute in die markprys wees onbevooroordeelde, dit wil sê dat die pryse hoër is as of minder as werklike waarde kan wees, so lank as wat hierdie afwykings ewekansige. (B) Die feit dat die afwykings van werklike waarde is ewekansige impliseer, in 'n rowwe sin dat daar 'n gelyke kans dat aandele is onder of oor ter waarde van enige punt in die tyd, en dat hierdie afwykings is ongekorreleerd met enige waarneembare veranderlike. Byvoorbeeld, op 'n doeltreffende mark, voorrade met 'n laer PE verhoudings moet nie meer of minder geneig om onder gewaardeer as aandele met 'n hoë PE verhoudings wees. (C) Indien die afwykings van die mark prys van werklike waarde is ewekansige, volg dit dat geen groep beleggers behoort konsekwent te vind onder of oor gewaardeer aandele met behulp van 'n beleggingstrategie. Mark Doeltreffendheid vir beleggers Groepe Definisies van doeltreffendheid mark spesifieke nie net oor die mark wat oorweeg word, maar ook die groep beleggers wat gedek te wees. Dit is uiters onwaarskynlik dat al die markte doeltreffend aan alle beleggers. maar dit is heeltemal moontlik dat 'n bepaalde mark (byvoorbeeld die New York Aandelebeurs) is effektief met betrekking tot die gemiddelde belegger. Dit is ook moontlik dat sommige markte doeltreffend terwyl ander is nie, en dat 'n mark is doeltreffende met betrekking tot 'n paar beleggers en nie aan ander. Dit is 'n direkte gevolg van differensiële belasting tariewe en transaksies koste, wat voordele verleen op 'n paar beleggers relatief tot ander. Definisies van effektiwiteit mark word ook verbind met aannames oor watter inligting is beskikbaar vir beleggers en weerspieël in die prys. Byvoorbeeld, 'n streng definisie van doeltreffendheid mark wat aanvaar dat alle inligting, openbare sowel as private, word weerspieël in die mark pryse sou impliseer dat selfs beleggers met akkurate binne-inligting nie in staat om die mark te klop sal wees. Sterk teenoor Swak Form Doeltreffendheid: - Onder swak vorm doeltreffendheid. die huidige prys weerspieël die inligting vervat in al die afgelope pryse inligting, wat daarop dui dat kaarte en tegniese ontledings wat alleen gebruik afgelope pryse nie nuttig vind onder gewaardeer aandele sal wees. - Onder semi-sterk vorm doeltreffendheid. die huidige prys weerspieël die vervat nie net in die verlede pryse, maar alle openbare inligting (insluitend finansiële state en nuusberigte) en geen benadering wat berus op die gebruik en massering hierdie inligting nuttig vind onder gewaardeer aandele sou wees inligting. - Onder sterk vorm doeltreffendheid. die huidige prys weerspieël al die inligting. openbare sowel as private en nie beleggers sal in staat wees om konsekwent te vind onder gewaardeer aandele. Implikasies van doeltreffendheid mark 'n onmiddellike en direkte implikasie van 'n doeltreffende mark is dat geen groep beleggers behoort die mark konsekwent te klop met behulp van 'n gemeenskaplike beleggingstrategie. 'N doeltreffende mark sal dra ook baie negatiewe implikasies vir baie belegging strategieë en aksies wat geneem word as vanselfsprekend aanvaar - (a) In 'n doeltreffende mark, gelykheid navorsing en waardasie sal 'n duur taak wat geen voordele wat wees. Die kans van die vind van 'n ondergewaardeerde voorraad moet willekeurig wees (50/50). Op sy beste, sou die voordele van inligting versameling en gelykheid navorsing dek die koste om dit te doen die navorsing. (B) In 'n doeltreffende mark, 'n strategie van lukraak te diversifiseer regoor aandele of kruip op die mark, wat min of geen inligting koste en 'n minimale uitvoering koste, sou beter as enige ander strategie. wat geskep groter inligting en uitvoering koste. Daar sal geen toegevoegde waarde deur portefeuljebestuurders en belegging strateë wees. (C) In 'n doeltreffende mark, 'n strategie van die vermindering van die saak. maw die skep van 'n portefeulje en nie handel nie, tensy kontant nodig was, sou beter om 'n strategie wat gereelde handel vereis word. Wat doeltreffendheid mark impliseer nie: 'n doeltreffende mark beteken nie dat - (a) aandeelpryse kan nie afwyk van werklike waarde in werklikheid, kan daar groot afwykings van werklike waarde. Die enigste vereiste is dat die afwykings wees ewekansige. (B) geen belegger sal die mark te klop in 'n tydperk. Tot die teendeel, ongeveer die helfte van alle beleggers, voor transaksies koste, moet die mark te klop in 'n tydperk. (C) geen groep beleggers sal die mark te klop in die lang termyn. Gegewe die aantal beleggers in die finansiële markte, sou die wette van waarskynlikheid dui daarop dat 'n redelike groot aantal gaan die mark konsekwent te klop oor lang tydperke, nie as gevolg van hul beleggingstrategieë maar omdat hulle gelukkig. Dit sou egter nie konsekwent wees as 'n buite verhouding groot aantal van hierdie beleggers dieselfde beleggingstrategie gebruik. In 'n doeltreffende mark, sal die verwagte opbrengs van enige belegging in ooreenstemming met die risiko van die belegging op lang termyn wees, al is daar afwykings van hierdie verwagte opbrengste op kort termyn kan wees. Nodige voorwaardes vir doeltreffendheid mark Markte nie outomaties doeltreffende geword. Dit is die optrede van beleggers, sensing winskopies en om in werking skemas om die mark te klop, wat markte doeltreffend te maak. Die nodige voorwaardes vir 'n mark ondoeltreffendheid uitgeskakel moet word, is soos volg - (1) Die mark ondoeltreffendheid moet die basis vir 'n skema om die mark te klop en verdien meer as opbrengste. Vir dit om waar te hou - (a) die bate (of bates) wat die bron van die ondoeltreffendheid moet verhandel. (B) Die transaksies koste van die uitvoering van die skema moet kleiner as die verwagte winste uit die skema wees. (2) Daar moet winsmaksimerende beleggers wat (a) erken die potensiaal vir oorskot opbrengs (b) kan die beat herhaal die mark skema wat die oorskot opbrengs (c) het die hulpbronne om handel te dryf op die beurs verdien totdat die ondoeltreffendheid verdwyn Doeltreffende markte en winsbejag beleggers: die interne Contradiction daar is 'n interne stryd in te beweer dat daar geen moontlikheid van die mark te klop in 'n doeltreffende mark en dan vereis winsmaksimerende beleggers om voortdurend te soek na maniere om te klop die mark en dus maak dit doeltreffende. As markte was, in werklikheid, doeltreffende, beleggers sal ophou soek vir ondoeltreffendheid. wat sal lei tot markte besig om weer ondoeltreffend. Dit maak sin om te dink oor 'n doeltreffende mark as 'n selfkorrigerende meganisme. waar ondoeltreffendheid verskyn op 'n gereelde tussenposes, maar verdwyn byna onmiddellik as beleggers vind dit en handel oor hulle. Stellings oor doeltreffendheid mark Proposition 1: Die waarskynlikheid van die vind van ondoeltreffendheid in 'n bate mark daal as die gemak van die saak op die bate vermeerder. Tot die mate dat beleggers sukkel handel oor 'n voorraad, óf omdat oop markte nie bestaan ​​nie of daar beduidende hindernisse tot handel, ondoeltreffendheid in pryse kan voortgaan vir 'n lang tyd. Voorbeeld: Voorrade versus Real Estate NYSE vs NASDAQ Proposition 2: Die waarskynlikheid van die vind van 'n ondoeltreffendheid in 'n bate mark toeneem as die transaksies en inligting koste van ontginning van die ondoeltreffendheid toeneem. Die koste van insameling van inligting en handel wissel wyd oor markte en selfs oor beleggings in dieselfde markte. As hierdie koste te verhoog, dit betaal minder om te probeer om hierdie ondoeltreffendheid te ontgin. Aanvanklike Openbare Aanbod. IPOs kwansuis te maak oortollige opbrengste gemiddeld. Ontluikende markte Aandeel. Moet hulle oortollige opbrengste Belegging in verloorder aandele. maw aandele wat baie sleg gedoen het in 'n paar voor tydperk moet oortollige opbrengste oplewer. Transaksies koste is geneig om te veel hoër wees vir hierdie aandele since - (a) hulle dan te wees goedkoop aandele, wat lei tot hoër makelaars kommissies en uitgawes (b) die bod-vra word 'n veel hoër fraksie van die totale prys wat betaal is. (C) handel is dikwels dun op hierdie aandele, en klein ambagte kan daartoe lei dat pryse beweeg. Uitvloeisel 1: Beleggers wat 'n kostevoordeel kan tot stand te bring (hetsy in inligting-insameling of transaksies koste) meer in staat om klein ondoeltreffendheid as ander beleggers wat nie hierdie voordeel nie in besit te ontgin sal wees. Voorbeeld: Blok ambagte uitwerking op aandeelpryse amp spesialiste op die vloer van die Exchange vestiging van 'n kostevoordeel, veral met betrekking tot inligting, kan in staat wees om meer as die opbrengs op die basis van hierdie voordele te genereer. So 'n John Templeton, wat begin belê in Japannese en othe Asiatiese markte goed voor ander portefeuljebestuurders, kon gewees het om die inligting voordele hy oor sy maats om oortollige opbrengs op sy portefeulje te maak het te ontgin. Proposition 3: Die spoed waarmee 'n ondoeltreffendheid opgelos sal direk verband hou met hoe maklik die skema om die ineffficiency ontgin kan word herhaal deur ander beleggers. Die gemak waarmee 'n skema itselft herhaal kan word is omgekeerd verwant aan die tyd, resources en inligting wat nodig is om dit uit te voer. Sedert baie min beleggers eiehandig die hulpbronne beskik om 'n ondoeltreffendheid deur handel te skakel, is dit baie meer waarskynlik dat 'n ondoeltreffendheid vinnig sal verdwyn as die wat gebruik word om die ondoeltreffendheid ontgin skema is deursigtig en kan kopieer deur ander beleggers. Voorbeeld: Belegging op voorraad split versus indeks ArbitrageMarket Doeltreffendheid Wat is Mark Doeltreffendheid Market doeltreffendheid verwys na die mate waarin aandeelpryse en ander sekuriteite pryse weerspieël alle beskikbare, toepaslike inligting. doeltreffendheid mark is ontwikkel in 1970 deur die ekonoom Eugene Fama, wie se teorie van doeltreffende markhipotese (EMH) vermeld dit nie moontlik is vir 'n belegger om die mark te presteer omdat al die beskikbare inligting wat reeds in die hele aandeelpryse ingebou. Beleggers wat saam met hierdie stelling is geneig om indeksfondse wat algehele mark prestasie dop en is voorstanders van passiewe portefeuljebestuur te koop. VIDEO laai die speler. Afbreek Market Doeltreffendheid In sy kern, doeltreffendheid mark maatreëls die beskikbaarheid van markinligting dat die maksimum bedrag van geleenthede bied aan kopers en verkopers van effekte tot transaksies te bewerkstellig sonder om transaksiekoste. Verskillende oortuigings van 'n doeltreffende mark Beleggers en akademici het 'n wye verskeidenheid van standpunte oor die werklike doeltreffendheid van die mark, soos weerspieël in die sterk, semi-sterk en swak weergawes van die EMH. Gelowiges wat die mark is sterk is diegene wat saam met Fama, dit wil sê passiewe beleggers. Beoefenaars van die swak weergawe van die EMH glo aktiewe handel kan abnormale wins te genereer, terwyl semi-sterk gelowiges iewers val in die middel. Byvoorbeeld, aan die ander kant van die spektrum van Fama en sy volgelinge is die waarde beleggers, wat glo aandele kan ondergewaardeerde geword, of geprys hieronder wat dit is eintlik die moeite werd. Suksesvolle waarde beleggers hul geld deur die aankoop van aandele wanneer hulle onderwaardeer en verkoop hulle as hul prys styg om te voldoen aan of oorskry hul intrinsieke waarde. Mense wat nie glo in 'n doeltreffende mark verwys na die feit dat die aktiewe handelaars bestaan. As daar geen geleenthede om wins wat die mark klop verdien, dan moet daar geen aansporing om 'n aktiewe handelaar te word. Verdere, die gelde wat gehef word deur aktiewe bestuurders word beskou as 'n bewys van die EMH is nie korrek nie, want dit bepaal dat 'n doeltreffende mark het 'n lae transaksiekoste. 'N Voorbeeld van 'n doeltreffende mark, terwyl daar is beleggers wat in beide kante van die EMH glo, daar is werklike wêreld bewys dat 'n wyer verspreiding van finansiële inligting raak sekuriteite pryse en maak 'n mark meer doeltreffend te maak. Byvoorbeeld, die afsterwe van die Sarbanes-Oxley-wet van 2002, wat 'n groter finansiële deursigtigheid vir die openbaar verhandelde maatskappye vereis, het 'n afname in die aandelemark wisselvalligheid nadat 'n maatskappy 'n kwartaallikse verslag vrygestel. Daar is bevind dat finansiële state geag meer geloofwaardig te wees, waardeur die inligting meer betroubaar en genereer meer vertroue in die verklaarde prys van 'n sekuriteit. Daar is minder verrassings, sodat die reaksies op verdienste verslae is kleiner. Hierdie verandering in wisselvalligheid patroon toon die verloop van die Sarbanes-Oxley-wet en sy inligting vereistes gestel die mark meer doeltreffend te maak.


No comments:

Post a Comment